Sunday, February 22, 2009

my PERFUME...plz gve me advice and sugestion

ni BVLGARI yg aku minat giler tu...BLACK

hai bloggers sumer..aku nak minta pendapat korang..aku dah jatuh ati pada satu perfume ni..nama dia BVLGARI..terseliuh lidah nak sebut...ada 3 jenis yg aku suka..iaitu BLACK, SOIR dan EXTREME...skrg ni aku tgh konpius nak beli yg mana 1...boleh tolong aku x sugest yg mana 1 plig best..dan sbb mengapa aku kena beli tu...

masalahnyer skrg, aku ada koleksi perfume yg jarang aku pakai..kalo pakai pun utk event tertentu sahaja..skrg ni aku ada koleksi Giorgio Armani iaitu Attitude, Aqua d Gio dan Code...sumer sedap..sbb tu aku jarang pakai..takut abis lak...hehe..pastu aku beli one drop perfume plak..ada 8 botol sumer...tu x campur lg miniature yg aku dpt..sample lak aku ada Ven Diesel dgn Giorgio....dulu, aku penah pakai CK dgn Tommy Hilfiger...

SO, TOLONG R SUGGEST PADA AKU MANA 1 AKU KENA BELI...AKU TENSIEN NI SBB X TAU MANA 1...



ni antara koleksi perfume yg aku bawa kat kampus..kat umah ada lg...



ni BVLGARI Aqua...sedap gak bau dier..


BVLGARI SOIR...aku tertawan dgn bau ni..modern katanyer...

No comments: