Wednesday, February 18, 2009

ZOO NEGARA - impian tercapai

selepas lama berangan nak g ZOO, akhirnya impian aku yg dipendamkan sekian lama ni tercapai jua akhirnya.. setelah elaun aku keluar, apa lagi, aku plan dgn kwn2 aku iaitu Whose, Wina, Deja, Zachry, Edi dan Aad..excited giler aku nak g ZOO...aku sanggup x balik rumah ari tuh..kebetulan pulak ari tu pak cik aku akan bernikah..mama aku beria2 suruh aku lek..aku dgn selambanyer buat alasan kena buat kajian kat ZOO..hehe..bohong sunat...nak cari pengalaman kat ZOO..shhh...jgn gtau mama aku tau...sampai jer ZOO, aku pun beli tiket..smntara tgu Zachry sampai sbb dia tersangkut dlm trafic jam kat Batu Caves, aku pun bergambar kenangan dgn kwn2 yang len..pastu, kami masuk sbb boring tgu kat luar..ternampak lak kedai jual brg cenderamata..aku beli r dua ekor monyet..satu berbunyi dan satu lagi x...hmm...korang tgok jela gmbr2 aku kat ZOO ni..nk citer lebih pun susah..enjoy it...

di ZOO negAra..

lembu ni nak buat benda x senonoh kat aku..



alahai...comeynyer...

sape yg plg comey? aku ke, zirafah ke atau monyet yg aku dukong tu..

antara jejaka2 yg menyertai lawatan ke Zoo ni..

dgn singa..bukan singer tau..tgok dia..garang seyh...

blkg tu tikus tau..besar..takut aku...kalo r tikus kt tepi2 kedai mcm ni..ish..ish..

dgn rimau bintang bersama deja..

hai..ni kawan aku gak tau...hehe..comey x?

muka penat..pas merayau, g r smbyg kat masjid taman kosas kot...hehe..


No comments: