Tuesday, September 29, 2009

cEriTeRa rAyA 2009

S.E.L.A.M.A.T H.A.R.I R.A.Y.A A.I.D.I.L.F.I.T.R.I

MAAF ZAHIR & BATIN


salam lebaran daripada ZIMIE sekeluarga..

nani, mama, zimie, ajim

angah n nani

sedondon x?

keluarga bahagia

siti n noyoi

nana, ajim, shami, piqa

zura n zira

ajim n shami

syukri n maklang

aqilla

iskandar

esah..

tiba pula masanya untuk bersalam-salaman..tahun ni, rezeki aku mengizinkan aku untuk memberi duit raya kepada adik beradik n sepupu2 aku..




Raya ke-2, kami semua menziarahi pusara.. sudah menjadi adat di sini, menziarahi kubur dilakukan pada hari raya ke-2..sebabnya, zimie tak beberapa pasti..yg pasti, kami semua akan pergi ke kubur bermula pukul 7 pagi, membaca yassin dan tahlil.. huhu..sedih mengenangkan arwah atok, tok long, pak cu n moyang yg telah dulu pergi meninggalkan kami semua..

org suruh baca yassin, bukan berborak r..

lain macam je ko pandang aku ni Yoi..ko nmpk pe?

pe senyum2..org suh baca yassin r..




Sembahyanglah Kamu Sebelum Kamu diSembahyangkan..

I
I
I
I

antara persiapan raya yang sempat dirakamkan..






2 comments:

suezensuzanna said...

wah byknyer gambar!!...selamat ari raye:D

aShaBuLz said...

selamat hari raya. may all the best for your future.

aku pun tahun ni dah start bagi duit raya daa....tapi anak-anak sedara aku macam tak caya jer. nampak sampul duit baru diorang datang. hampeh.

haha~