Wednesday, September 9, 2009

Persiapan Raya


Raya tak lama lagi dah.. Semalam, Zimie ambil kesempatan pergi membeli beberapa keperluan raya. Tahun ni, Zimie nak merasa membeli baju Melayu sendiri. Guna duit sendiri. Hehe.. Sukanya.. Dapat pergi Jalan TAR.. Dengan seorang kawan. Bayangkan, dari pukul 4 ptg sampailah pukul 10 malam kami merayau2 untuk mencari baju Melayu, butang baju, kuih raya, songkok dan macam2 lagi ler.. Yang pastinya, Zimie sendiri tak sangka yang Zimie akan berbelanja besar untuk raya kali ni. Kalau x caya, tengok harga baju Melayu Zimie kat bawah tu..






Cuti weekend pula, Zimie bantu Mama Zimie buat kuih raya.. Inilah hasil2nya..





1 comment:

Wolverina said...

wow dah buat kuih raya dah. npk sedap je tu ;p