Sunday, April 8, 2012

Edisi Jalan-Jalan Hujung Tahun 2011

Jalan-Jalan Zimie Edisi Hujung Tahun bagi tahun 2011 dimulakan dengan menonton Twilight Saga - Breaking Dawn Part 1. Macam biasa, mesti makan-makan pastu. Menu pilihan sudah semestinya Chicken Chop.






Pastu, tengok Ombak Rindu lak..kat IOI Mall, Puchong. Sebelum tengok, pe lg, main token r.. mengeluarkan peluh. pas abis tengok Ombak Rindu, main boling lak..punye la lama nk tggu..kemaruk punya pasal, sanggup tunggu sejam lebih.











Seterusnya, kami ke Time Square.. Adoi..aku ni da la gayat.. takut..semua ada la..alangkah masuk umah antu pun aku menggigil..ni kan lagi nak main natang2 tu..aku berani try 2 je..tu pun mabuk..Azmil siap naik roller coster lg beb..brani tu..






g


Ini pula ketika di Mid Valley. Aku ajak diorang temankan aku nak shopping sikit. Adela dalam RM 2000 habis kat situ. Beli baju, seluar, kasut kerja, kasut sukan, kasut casual, perfume. macam-macam lagilah. sambil tu amik kesempatan makan Korean Cuisine. pas abis semua tu, g lak main-main token kat JJ sementara tunggu makcik2 tu membeli belah.. hehe..









Ini pula pergi I-City bersama Yoyoi, Azmil, Wan, MakTam, Kak Nyah dan Qila.. First Time Gak Pegi Sini. Merasa Jugalah Wan Ke Sini. Cuma Diorang Tak Masuk Tempat Salji Tu. Tak Tahan Sejuk Katanya.








2 comments:

aShaBuLz said...

pergh...berjalan sakan ni bro.

zimie said...

haha..reward diri pas penat kerja..