Sunday, August 17, 2008

Februari 08

alhamdulillah, kesihatan aku bertmbah ok...cume, ada r sikit2 rasa sakit tu...bulan februari ni gak, aku x banyak masuk kuliah...sbb cuti..mc aku pun ada lg...so, aku pun dok umah atau kampung je...masuk kuliah pun x smpai 2 ari...ok, skrg aku nak introduce nurse2 yg jaga aku spnjag januari aritu...


ini, namanye...kak natt...dia rajin sangat...dia suka flush drip aku yg slalu blocked...aritu, 2 ari dia keje petang...2 ari jugak dia lmbt balik sbb nak flush drip aku...sian kak natt dia lek lambat...sayang kak natt....


ni lak kak nani...orang kampung den uponyo...dapek r wan den beborak dgan eh...kak nani ni, cun tau...hehhe...sayang kak nani...

yang ni lak kak su...ok gak kak su ni...cute giler...putih melepak muke dia...


ni kak shida..dgan dia waktu keje malam...slalu borak dgan pakwe dia wktu pukul 1 / 2 pagi...so, x brani kaco..

ni kak vani...kecoh akak ni...datang2 je kat bed aku, dia cakap 'gud morning' kak vani ni jgak yg slalu paksa aku makan...da r xde selera...tp cara dia pujuk, cair...so, kena r makan gak...

ni lak, ja...aku ingat dia ni tua lagi dari aku..so, aku panggil akak..upa2nye, dia muda lagi dari ok..now, dia salah satu dri kawan aku
last but not least, ni kak lin...CA doc aku...dia ni r yg aku slalu dok call...kalo ada prob, aku mst cerita kat dia...da r slumber gler kak lin ni...slalu gak aku blanja dia makan...luv u kak lin..cepat2 kawin tau...

No comments: