Wednesday, August 6, 2008

proposal! tesis! eseimen!

fuh! arini, aku dapat habiskan midterm ulangan aku...lega rasenye...pas abis je exam, aku terus g library, cari bahan2 nak wat eseimen wajib utk sem ni...nasib baik sem ni ada 4 paper je...tu pun, susah gak tu...lepas ni, nak siapkan eseimen TKRS lak...bukan senang nak jd cikgu kan?macam2 kena buat....
KELAB? ni satu hal lagi...xtau nak ckp cmne? ajk pelapis ni mcm susah je aku tngok diorang nak buat keje...sume nak kena aku arahkan...org yg aku pcaya lagsug x memenuhi kehendak aku...tengok2, org len plak yang lebih menonjol...xpe, aku da nmpk sape yg leh jd pengganti aku thn dpan...da x sanggup nak pikul tggjwb sbg pgrusi kelab ni...

malam ni, aku kena kua lagi beli barang2 nak masak untuk buka puasa sok petang..lek je, nak kemas fail aku lak...kalo sempat, aku nak sambung buat proposal tesis aku...jumaat ni da kena submit...metodologi kajian aku ada problem r...cadangnye nak buat kajian kuantitatif...tp lect aku ckp, proposal aku more kepada kualitatif...nak
wat camne kan> da nasib....rasa2nye malas la nak tukar...biar jela...asalkan siap...

isnin depan, aku da nak start praktikum...mcm bese la...aku ngaja kat bukit kerayong...kali ni, 3/4 subjek aku kena ajar...entah r...xtau nak hadapi cmne...sem ni, buku persediaan mengajar kena tulis tangan lak...sebelum ni, aku taip n print je...xpe, tiada kemanisan tanpa kepahitan...hehe...anak2 muridku, tunggulah kehadiran cikgumu yang encem ni...hehe...

rindu r kat mia..bila r aku dapat lek kampung nak jumpa mia...rindu giler dgan dia...nak tau saper mia? tngok r pic sebelah ni...luv u, mie...muuuaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!

No comments: