Sunday, August 17, 2008

May 08

May ni, sibuk sikit...sibuk nak study r...da r banyak x masuk kuliah...so, aku kena study hard sikit r...sian aku, kwn2 sedap2 lepak, aku sorang je dok memerap dlm bilik, bukak modul...so, nak ilangkan tensen, aku lek kampung...ikuti perkhemahan anti dadah yg dibuat oleh sekolah sana...ape lagi, makin ligat r aku..lagi2 bila buah hati pun ada sekali...siang malam dok berkepit je...tp, korang x tau lagi kan sape buah hati aku tu kan...xpe, coming soon..dlm post yg seterusnya...hehe..sabar yek...so, inilah antara gambar2 yg dapat aku snap wktu perkhemahan tu...




dala sibuk2 aku study nak exam, aku dapat call dari mama, ckp skolah lama adik
aku terbakar.....oops! asrama r... kami da panic da...da r waktu tu aku ada paper...so, aku da x tentu arah da...mane nk study, mana nak pk pasal adik aku lagi..last2 kawan aku call. dia kata adik aku selamat....cuma asrama yg pernah aku duduk tu, x dapat diselamatkan...hangus...so, aku fokus balek utk study aku...alhamdulillah, aku dapat jawab paper sokginye tu...slmt tinggal ASPURA SMADATA...

hanya mampu ku melihat ... aku pernah duduk di sini dulu...banyak kenangan ada kat sini...
sekarang, hanya tinggal memori je...
x lama lagi, ia akan diruntuhkan...

abis je exam, aku terus pack barang2 n terus balik kampung...dlm beberape ari je lagi, aku akan pergi bercuti ke Cherating n Terengganu...fmily bakal mertua aku ajak cuti sama...so, xcited r...nak bjalan dgan buah ati...sape x suka...malas nak cakap..korang pk r sendiri...tngok r gmbar2 kat bawah ni...

alamak! kantoi lak! dgan saper tu...

ni, aku dengan buah ati aku...saper kenal, angkat tangan...cikgu bagi coklat nnt...hehe...nnt r...aku introduce kat korang...ni kat pantai cherating...pas je check in, ape lg, g pantai r......

malam tu, pas dinner, kami g tengok penyu bertelur...nasib baik r ade plak penyu2 yg sudi bertelur malam tu, ingatkan dua ekor je, upa2nye, ada 5 ekor penyu naik tau...untung r kiteorang dapat tengok makhluk allah ni bertelur....

pastu, kiteorang g tempat penetasan penyu...tp, nasib kurang baik sikit...x banyak penyu beru menetas...hanya ada 5 ekor je...so, aku lepaskan dua ekor...zorgon n nana namanye...sedihnye nak lepaskan diorang...harap2. satu ari nanti, diorang akan balik jumpa dgan aku semula...

haha...tengok r bape banyak penyu ni dapat bertelur dalam masa dua jam??? kira! kira! jangan x kira! sape dapat jawapan, bagitau cikgu ye

kat sini r aku duduk...the legend...

ni nak kena tangkap basah ni..hehe..dah basah da ni....

makan time !

peace! nak balik da ni...







No comments: