Monday, August 18, 2008

Julai 08

mcm bese, aku masuk kuliah semula...kali ni, wan n mam angkat aku dgan bbrape org student anta aku lek smpai r ke bilik aku...merasa jugak budak2 tu nak datang ke tempat aku blaja...diaorang pun tolong r kemas bilik aku...

sem ni, aku kena bz sikit...nak cover sem lepas yg banyak aku skip...terutama skali tggjwb aku pd kelab...banyak aktviti dirancang tp x dapat dilaksanakan...aku mulakan dgan msyuarat setiap biro..pastu, kena bsiap sedia dgan kursus kepimpinan di sg congkak...pastu, fiesta sukan tradisional..pastu, ada jualan sempena pendaftaran pljr baru...

dlm masa yg sama, aku akan menduduki peperiksaan ulangan yg aku tangguh sem lepas...bz.mmg bz giler..alhamdulillah, aku dapat lalui dgan tabah...ada satu ketika tu, aku lupakan segala hal len untuk tumpukan pada exam aku coz aku rasa, exam aku lg penting dari pkra len...even aku kena cancelkan ujian memandu aku...

esok nak exam, pagi tu aku da rasa len macam je...dalam dua minggu kebelakangan tu, air kencing aku sntiasa ada darah...aku suspect batu dalam buah pinggang sebelah kanan da nak kua kot...pagi tu, aku da x tahan...aku terus call doc aku...doc suh aku datang...ali tolong anta aku..smpai je hospital, doc tahan aku...aku kena dok dlm wad...terus aku kena bawa ke bilik radiology...kna buat CT scan..pastu, aku diberikan drip n antibiotik...skali lagi, aku menjadi penghuni hospital...

pagi sok, doc dtg...doc gtau yg batu aku da jatuh...so, doc nak bawa aku g tawakal petang tu...nak buat laser...tp, kena tangguh sbb ambulans xde...doc aku baik tau...dia bawa aku pakai kereta dia je...doc cakap, special request..hehe..sayang doc...

sampai je tawakal, aku terus buat laser....sakit giler, siut! spatutnye buat dalam masa sejam je...aku lak kena buat dua jam...sakit giler...2x aku kena bius..da r buat tu waktu sedar...tobat aku xnak buat laser cmtu lg...pas abis tu, kuar r batu yg da ancur melalui kencing aku...

sokginye, aku da smakin ok...cuma ada sengal2 sikit...jalan pun x brape betul lagi...aku apply minta kua hos....

No comments: