Monday, August 18, 2008

She's the one...

Dulu, aku da janji nak introduce my new luv, right? So, today I will tell y'all about her...She is everything for me...Mulanya, aku x sangka yang aku akan jatuh hati pada dia... Sbb aku ingat aku nak tutup buku tentang perempuan ni... Nak fokus pada study dulu... tp, entah macam mane, hati aku terbuka semula..Ni semua kuasa Allah kan? so, xkan aku nak menolak pulak...

Kisah pertemuan kami adalah disebabkan oleh mama angkat aku... Aku buat kajian kat sekolah kampung aku. setelah seminggu aku dok kat sekolah tu, barulah aku sedar yang mama angkat aku tu ada bawa anak dara dia sekali... upanye, anak dara dia da lama keje kat perpustakaan sekolah tu. aku je yang tak tau...

First time aku nampak dia, waktu dalam kete mama dia.. Tp, aku tak tau tu dia.. aku ingat cikgu Ida dok tumpang kete mama aku tu... mama aku siap bukakan tingkap pintu dia... aku ingat nak tunjuk muka cikgu Ida. upanye, dia nak tunjukkan anak dara dia...

Kisah yg sebenar bermula apabila minggu tu jatuh pl
ak bezday aku... mama aku belikan kek...atas kek tu ada tulis "Selamat Hari Lahir Along". So, aku pun letaklah kek tu kat atas meja di kantin... Nak dijadikan citer, anak dara mama aku ni pun namanye Along gak...So, cikgu2 kat situ kenen2kan aku dgan anak mama angkat aku ni.

Lepas tu, kecoh r cikgu2 kat situ hebohkan citer aku dgan dia... Nak dijadikan citer lagi, henpon mama aku ni line dia da kena block sbb da sampai limit..so, dia gunakan henpon anak kedua dia.waktu dia dok sebut nombor henpon anak dara dia yang Along ni, entah macam mane, nombor tu terus melekat dalam pale otak aku ni. so, aku pun save...apa lagi, bila da dapat no, aku pun sms r dia... sms dia yg pertama 'Oo..cg helmi ke..?Ehm..kek blom lg.. Pulut da..sdap pulut 2..thnkz ye cg..Ehm..happy besday..:-D' smpai skrg aku simpan g...

X sangka, hubungan kami smakin erat..Aku senang bsama dgan dia. asalkan dia leh terima aku seadanya, aku da bsyukur...akhirnya, aku declare dgan dia pd 31 April 2008. smnjak tu, aku smakin syg pd dia.. dia adalah sgala2nye bagi aku...sekrang, let me introduce my luv..her name is Amanie Liyana Ahmad Sabri...a.k.a Nana...











so, 19 Ogos ni, besday dia...so, abang ambil kesempatan nak ucapkan Happy Birthday ke-18 . Semoga panjang umur dan murah rezeki... Semoga bahagia hendaknya di sisi keluarga yang tercinta...Heppy Besday...

No comments: