Wednesday, August 20, 2008

Wanita...

Post kali ni, aku nak gtau korang wanita2 yg pernah singgah dalam hati ni...ada yg ada gambar, ada yg xder...Wanita2 ni pernah buat aku merasa bahagia...Well, wanita2 ni patut direspect kerana dapat terima aku seadanye...Thanks ladies...


Nur Syafiqah Idris
Ni adalah aweks yg pertama yg singgah dalam ati aku...waktu tu aku darjah 6..kira2nye cinta monyet aku yg pertama r..dia ni budak PTS...ala, budak tahun 3 yg pekse terus lompat tahun 5...comey dia ni...geram aku nak picit pp dia...pas upsr, aku lost contact dgan dia...dua tahun lepas, aku terjumpa best fren dia..aku tanya r pasal dia...then, aku mintak no hp...so, aku sms r...wktu tu, dia blaja kat IKBN kalo aku x salah...tp, ni pglmn pertama r ada awex...syg ika..abg doakan ika bhgia dgan pilihan ika...


Norazalina Mohd Nor
Yang ni lak kawan aku smasa aku d sekolah menengah...selama 5 tahun aku g sekolah naik basikal sama2 dgan dia...dia pun slalu rujuk aku kalo ada masalah dlm pelajaran terutama skali math n arab r...dia slalu gak datang umah aku buat study group dgan aku...one day, dia nangis2 sbab result trial spm dia teruk...so, aku pun dgan macho pujuk r dia..lepas tu, kteorang pun rapat sbb blaja samer2...pas Spm, aku ada gak contact dia, tp x r rapat mcm sebelum...skrg ni, dia blaja nak jadi nurse kat Penang...Ina.aku doakan smoga ko bjaya n smoga mjadi bakal isteri kepada org Mesir tu yek....



Sidratul Ayuni
Kak Yuni merupakan aweks aku yg paling singkat pernah singgah dlm idup aku..aku iktiraf gak r sbg awex...dia ni tua setahun drpd aku...aku pun x tahu cmne leh aku kapel dgan kak yuni...akhirnya, kami bawa haluan masing2 sbb aku rasa hubungan ni ada yg x kena...



Norhawanis Ghozit
Anis merupakan wanita yg berjaya gak mencuri tumpuan aku...walaupun cinta jarak jauh, aku slalu gak utus surat, sms n call dia...tp, wktu tu aku x matang g...so, aku banyak enjoy je...pas setahun, hubungan aku putus dgan dia...dia manja, dia baik...tp, munkin disebabkan x pnah jmpa, buatkan ati aku mcm x rapat dgan dia...tp, smpi skrg, aku ttap contact dia...kiteorang tetap kawan...



Nik Hazlina
Kisah pertemuan kiteorang mmg pelik...di dapur surau disebabkan nasi goreng lembik berwarna hitam dan hijau..pelik kan? tp tu r kenyataannye...dia tua setahun drpd aku...bermula dgan adik angkat terus jd pakwe angkat...mula2 dia rapat dgan rumate aku, Anas...wktu tu mmg aku jeles giler...tp, pastu, aku take over...aku banyk kali buat dia menangis n menderita...hubungan kami baik cuma munkin bukan jodoh...kesian aku tengok dia..sayang tu masih ada lg, tp sukar bg aku nak teruskan atas sbb tertentu...Lina, m really sorry...thanks for evythg...i really apreciate ur luv n ur care...


Azira Azuani
Satu kampus tahu hbgan aku dgan dia...wlpun aku sbenanye x penah ada hubungan yg rasmi dgan dia, aku degil...aku kuat mengatakan aku cinta dan sygkan dia..nak buat cmne, hati dia milik org len...knw2 sume tahu perasaan aku kat dia...dia sendiri dah jenuh nasihatkan spya lupakan dia n cari yg len...tp, disebabkan sifat2 dia buat aku giler dgan dia...atas sbb tu jugak, aku abadikan kisah aku dgan dia dlm sebuah novel yg aku karang sendiri...novel tu aku adiahkan pd dia smpena besday dia awal tahun aritu...aku mmg teruk angau dgan dia...biarlah, abang paham keadaan Azi...pape pun, wish u best of luck...



Amanie Liyana
Dia datang saat aku sudah pun melabuhkan tirai harapanku..Dia tiba saat aku tidak mengimpikan apa-apa lagi...Dia hadir saat aku tidak percaya akan cinta lagi...Tapi, dia berjaya merubah hati ini...hehe...bermadah2 plak..skrg ni, aku dah ada someone yg aku sayang...dia leh terima aku seadanye...insyallah, ada jodoh, bersatulah kami...dia adalah segala2nye...dia peniup semangat aku untuk teruskan idup...wlpun banyak dugaan yg dtg, kami tetap akan tabah menghadapinye...sayang, i luv u so much...

No comments: